лингвомәдениеттанудың зерттеу нысаны - тіл мен мәдениеттің байланысы
페이지 정보

본문
лингвомәдениеттанудың зерттеу нысаны - тіл мен мәдениеттің байланысы [Подробнее...]
Бүгінгі лингвистикада тіл мен мәдениеттің арақатысы кең ауқымда ғылыми аяда қарастырылып жатқаны белгілі. Мұның нақты ғылыми тұжырымын американдық. Лингвомәдениеттанудағ ы ұлттық мәдениет көрінісі 2. Ғылыми зерттеу жұмысының тақырыбы: ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ КӨРІНІСІ 3. Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттері Бүгінгі таңдағы 4. Зерттеудің ғылыми жаңалығы мен нәтижелері 5. I. Лингвомәдениеттану ғылымының теориялық негізі Әр 6. этнолингвистика мәдениеттану лингвоелтану Зерттеу нысаны презентация, доклад. Тіл мәдениеті әдеби тілдің нормасы мен оның дамуын, сөйлеу тілімен қарым-қатынасын зерттейтін тіл білімінің саласы. Тіл мәдениетінің тіл білімінің басқа салаларынан айырмашылығы. Лингвомәдениеттанудағ ы ұлттық мәдениет көрінісі 2. Ғылыми зерттеу жұмысының тақырыбы: ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ КӨРІНІСІ 3. Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттері Бүгінгі таңдағы 4. Зерттеудің ғылыми жаңалығы мен нәтижелері 5. I. Лингвомәдениеттану ғылымының теориялық негізі Әр 6. этнолингвистика мәдениеттану лингвоелтану Зерттеу нысаны презентация, доклад. Ғылым мен білімнің қызмет ететін нысаны – адам. тіл арқылы басқа елге танылуынан тіл мен мәдениеттің арасында ажырамайтын байланыстың. Қазақ сөз мәдениеті туралы түсінік, ұғым, пайымдаулар ғылыми пән болмысын осы қағида негізінде зерттеу тіл мен мәдениетті сабақтас. Бұл – тіл мен мәдениеттің тоғысу жолын көздеген лингвомәдениеттану пәнінің мәдениет дейтін үштік (триада) лингвомәдениеттану пәнінің зерттеу нысаны. Айталық, Т.Н.Снитко лингвомәдениетті «тіл мен мәдениеттің өзара байланысының тіл саласында да Кейбір ғалымдардың айтуынша, лингвомәдениеттанудың қалыптасуына негіз болған когнитивті лингвистика, оның шеңберінде әлемнің табиғи жіктеу туралы деректер негізінде және қарапайым сана сипаттамаларын зерттейтін ең тиімді және келешегі бар лингво-психологиялық бағыт. Лингвомәдениеттану ғылымымен этнолингвистика да тікелей байланысты, оның объектісі ретінде тіл мен ұлттық менталитеттің, ұжымға арналған психологиялық сауалнама тіл мен мәдениеттің, тіл мен этностың өзара әрекеттесу мәселесін қарастырылады. елтануға бағытталған сөздіктердегі сипаттау нысаны болып табылатын шындықтар. Айталық, Т.Н.Снитко лингвомәдениетті «тіл мен мәдениеттің өзара байланысының тіл саласында да, мәдениет саласында да көрініс табатын және тіл. ТІЛ-МӘДЕНИЕТ-АДАМ-ЭТНОС. Тілді мәдениеттің негізгі бір категориясы ретінде танып, қазақ тілі лексикасында заттық мәдениет атауын сөз еткен ғалым. Мәдениетте халықтың мыңдаған жылдар бойындағы шығармашылығы, онда қауым мен жеке адамның рухани ізденісі, халықтың даналығы мен адамгершілік нышандары жинақталады. КСРО-да әлеуметтік зерттеулердің негізі ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында салынған (Л.П.Якубинский, В.В.Виноградов, Б.А.Ларин, В.М.Жирмунский, Е.Д.Поливанов тағы. Тіл мен мәдениетті сабақтастыра зерттеудің тиімді саласы – когнитивтік лингвистика. Оныңмаңызды ғылыми сала ретіндегі мән- маңызын белгілі ғалым, проф. Жеке адамның дамуындағы тіл мен мәдениеттің байланысы сонау ерте заманнан басталған. Бұл салада зерттеу идеяларының қатарына кеңейтіп қана қоймай. Лингвомәдениеттану лингвистика мен мәдениеттанудың түйісуінен пайда болған, мәдениеттің өзара байланысы мен өзара қарым-қатынасын және олардың лингвистикалық және лингвистикалық. Тіл мен мәдениет сабақтастығының тілдік жүйеде зерттелуі. Тілдің бойындағы мәдени ұғымдардың анықталуы. Тіл мен мәдениеттің арақатынасы туралы зерттеулер.
найзағай болғанда көбінесе не түзіледі, найзағай неліктен қауіпті ғарышта әңгіме құрау 4 сынып, ғарыш туралы эссе 100 сөз балу киш рост, 3 укажите политическое последствие военных действий для юга казахстана. сендерге әрдайым орын бар скачать, жас жұбайлар минус скачать акт ны сабақта тиімді пайдалану, акт маңыздылығы прогноз погоды район махамбет, погода махамбет на месяц қол сынғанын қалай білуге болады қазақстан республикасы құқықтық мемлекет эссе, құқықтық мемлекет қағидаттары
менің айналамдағы әлем - бізді қоршаған табиғи орта сабақ жоспары [Читать далее...]
Бізді қоршаған табиғи орта. атты Ашық сабақ, пәні Жаратылыстану. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Бөлімдері: «Қоршаған ортамен танысу». Тақырыбы: «Бізді қоршаған әлем». Мақсаты: Айнала қоршаған ортадағы нәрселермен танысуды жалғастыру, білімдерін толықтыру. Өтілген оқу. қызметтерін пысықтау. Түстерді ажыратып, атауға үйрету.
Менің айналамдағы әлем, бізді қоршаған табиғи орта сабақ жоспары
Бадаханова Майгуль Кайрбековна воспитатель КГКП я/с № 10 «Сказка» г.Экибастуз. «Менің сүйікті қалам» атты ересек тобындағы қоршаған әлем сабағының конспектісі. Мақсаты: Балалардың туған жерін сүюге тәрбиелеу. Қоршаған ортаға және отанға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Балалардың эмоциялық көңіл-күйін көтеру. Адамгершілікке,әдепті болуға тәрбиелеу,үлкендер еңбегін бағалай білуге үйрету. Эстетикалық тәрбие беру арқылы сұлулықты сезіне білуге баулу,олардың әдеби сөздік қорын молайтумен қатар дүние танымдарын кеңейту. Балалрдың ой өрістерін дамыту. Керекті құралдар: Екібастұз туралы суреттер,кітаптар,көмір тас. Сөздік жұмыс: Туған қалам,Екібастұз богатырь көмір кені. Сабақ барысы: Тәрбиеші. Жазып және өткізген Керимхан Еркегүл мектепалды даярлық сыныбы САБАҚ МАҚСАТЫ: Балаларды жер әлемінің құдіретімен және ғаламшармен таныстыру. Су мен ауаның қасиеттерін тәжірибе жасау арқылы табиғат құбылысының сырын байқай алу,сезіну қасиеттерін ояту. Табиғат-Анаға қомқорлық, аяушылық жасауға тәрбиелеу. КӨРНЕКІЛІК: қапшық, су, мұз, қайнап тұрған су күйін пайдалану. Бізді қоршаған ортаға жер, су,аспан,тау,жануар,адам,өсімдік жатады. ТОСЫН СӘТ.оқыс есік қағылып, топқа өзі жүретін сиқырлы қапшық кіреді. -Ой, балалар,біздің сыныпқа сыйқырлы қапшық келіпті,кәне ішін ашып не барын көрейік? (ішінен ғаламшар мен хат шығады) -Балалар,мына бір шарға ұқсас заттың не екенін білесіңдер ме? Балалар біз табиғатты, бізді қоршаған табиғатты тірі табиғат және өлі табиғат деп бөлеміз. Тірі табиғатқа адамдар жануарлар, жәндіктер жатады, ал өлі табиғатқа тау, как будет сестренка на казахском тас, су, өсімдік жатады. Біздің айналамыздағы табиғат ол бізді қоршаған орта. Ой толғаныс. 1. Табиғат адам үшін жаралыпты Бар қызық табиғаттан таралыпты 2. Ақындар табиғатты анаға теңеген. өйткені онда тіршілік өніп өседі. Ересек тобындағы ұйымдастырылған. оқу қызметінің конспектісі. Өтпелі тақырып: «Мен және қоршаған орта». Тақырыбы: «Бізіді қоршаған әлем». Мақсаты: Тәрбиелеу: Табиғатқа өз үйі сияқты қарау. Табиғи қоршаған орта. География Пікір қосу 1,099 рет қаралды. Бөлісу. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «Пригород жалпы орта білім беретін мектебі»КММ. Сансызбаева Жанар Абылгазыкызы. Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Ғаламшарымыздағы табиғи орта мен ондағы ағзалардың Біздің ғаламшарымызда тірі ағзалар 4 түрлі тіршілік ортасына бейімделген. Олар: 1. сулы орта 2. жер беті 3. ауа ортасы 4. тірі ағзалардың өзі паразиттер жайлаған дүние Бәсекелестік жағдайда тіршілік етіп, ол жердің табиғат жағдайына және ортасына бейімделуін адаптация дейміз. Сүт қоректілердің ыстық ауа мен күресуде ерекше рөл атқарады. III деңгей. Бадаханова Майгуль Кайрбековна воспитатель КГКП я/с № 10 «Сказка» г.Экибастуз. «Менің сүйікті қалам» атты ересек тобындағы қоршаған әлем сабағының конспектісі. Мақсаты: Балалардың туған жерін сүюге тәрбиелеу. Қоршаған ортаға және отанға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Балалардың эмоциялық көңіл-күйін көтеру. Адамгершілікке,әдепті болуға тәрбиелеу,үлкендер еңбегін бағалай білуге үйрету. Эстетикалық тәрбие беру арқылы сұлулықты сезіне білуге баулу,олардың әдеби сөздік қорын молайтумен қатар дүние танымдарын кеңейту. Балалрдың ой өрістерін дамыту. Керекті құралдар: Екібастұз туралы суреттер,кітаптар,көмір тас. Сөздік жұмыс: Туған қалам,Екібастұз богатырь көмір кені. Сабақ барысы: Тәрбиеші. Біздің айналамыздағы әлем біздің үйіміз Бала-бақша Адам мен табиғаттың бір бірінсіз тіршілік ете алмайтыны туралы түсініктерін дамыту, әлеуметтік жұмыс эссе адамның табиғатта. Akbolatovagulbarshyn. Айналамыздағы әлем біздің үйіміз. Адам мен табиғат арасындағы мықты байланыс туралы ұғымды дамыту, адам табиғатта тіршілік ететіні туралы түсінікті қалыптастыру. Табиғатты. Табиғи қоршаған орта. География Пікір қосу 1,099 рет қаралды. Бөлісу. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «Пригород жалпы орта білім беретін мектебі»КММ. Сансызбаева Жанар Абылгазыкызы. Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Ғаламшарымыздағы табиғи орта мен ондағы ағзалардың Біздің ғаламшарымызда тірі ағзалар 4 түрлі тіршілік ортасына бейімделген. Олар: 1. сулы орта 2. жер беті 3. ауа ортасы 4. тірі ағзалардың өзі паразиттер жайлаған дүние Бәсекелестік жағдайда тіршілік етіп, ол жердің табиғат жағдайына және ортасына бейімделуін адаптация дейміз. Сүт қоректілердің ыстық ауа мен күресуде ерекше рөл атқарады. III деңгей. Табиғи қоршаған орта. География Пікір қосу 1,099 рет қаралды. Бөлісу. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «Пригород жалпы орта білім беретін мектебі»КММ. Сансызбаева Жанар Абылгазыкызы. Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Ғаламшарымыздағы табиғи орта мен ондағы ағзалардың Біздің ғаламшарымызда тірі ағзалар 4 түрлі тіршілік ортасына бейімделген. Олар: 1. сулы орта 2. жер беті 3. ауа ортасы 4. тірі ағзалардың өзі паразиттер жайлаған дүние Бәсекелестік жағдайда тіршілік етіп, ол жердің табиғат жағдайына және ортасына бейімделуін адаптация дейміз. Сүт қоректілердің ыстық ауа мен күресуде ерекше рөл атқарады. III деңгей.нижнечелюстной нерв, нижнечелюстной нерв анатомия құқық негіздері 9 сынып бжб жауаптары 1 тоқсан, құқық негіздері 10 сынып бжб 1 тоқсан получение серной кислоты уравнение, получение серной кислоты контактным способом қанның мөлшері мен құрамы. гематокрит, лейкоциттер
шығарманың идеясы деген не
зейнеп ахметова баланы қырқынан шығару
волейбол ойыны қай жылы шықты
павел васильев сонеты
символы независимости рк
.
==============================================================
~~~~~ аугментин 400 суспензия для детей инструкция ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Five Ways To Avoid Explore Daycares Locations Burnout 24.09.23
- 다음글A sensible, Educational Look at What Explore Daycares Locations *Actually* Does In Our World 24.09.23
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.